Dėmesio! Dėl šiuo metu susiklosčiusios Covid-19 situacijos bei esant dideliems siuntų srautams ir padidintiems saugumo reikalavimams, siuntos gali vėluoti neapibrėžtą laiką.
Naudojimosi taisyklės
Internetinė parduotuvė „Cintapunto“ (internetinės svetainės nuoroda https://cintapunto.lt/) priklauso
RAB 5252579338, (Ribotos atsakomybės bendrovė) Cinta Punto, įmonės kodas 147028272, būstinės adresas:
UL. GRZYBOWSKA 87, 00-844, Varšuva. El. paštas: [email protected], telefono numeris: +48 880 201 998.
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Internetinė parduotuvė „Cintapunto“ (toliau „Cintapunto“) adresas www.cintapunto.lt
2. Naudotis mūsų internetinės parduotuvės paslaugomis gali visi susikūrę vartotojo paskyrą ir teisingai užpildę registracijos formą (pateikę vartotojo vardą ir slaptažodį). Paskyra aktyvuojama užpildžius visus būtinus laukus ir sutikus su naudojimosi taisyklėmis.
Registruotais vartotojais gali tapti ir ES įsikūrusios įmonės.
3. Susikūrę „Cintapunto“ vartotojo paskyrą, automatiškai sutinkate su naudojimosi taisyklėmis.
4. Registruotais vartotojais gali tapti tiek fiziniai, tiek juridiniai asmenys bei organizacijos, neturinčios juridinio asmens statuso. Taip pat fiziniai asmenys, vykdantys individualią veiklą ar dirbantys pagal verslo liudijimą.
5. Kiekvienam užsakymui išrašoma PVM sąskaita faktūra (toliau – sąskaita faktūra). Sąskaitos faktūros siunčiamos į ES šalį per „Cintapunto“ kurjerį.
6. Klientai, kurių įmonės įsikūrusios ES, turi galimybę gauti sąskaitą faktūrą euro valiuta. Euro kursas skaičiuojamas pagal vidinį Lenkijos nacionalinio banko valiutos kursą, paskutinę darbo dieną prieš jos išrašymą.
7. Pardavėjas informuoja Klientą apie paruoštą elektroninę PVM sąskaitą faktūrą ir ją siunčia nurodytu el. pašto adresu.
II. ASMENS DUOMENŲ APSAUGA
1. Registracijos metu paskyros vartotojas (toliau – Pirkėjas, Klientas, Užsakovas) sutinka, kad jo asmens duomenys būtų apdorojami ir tvarkomi pagal BDAR nuostatas. RAB „Cintapinto“ pasilieka teisę išrašyti PVM sąskaitą faktūrą be Pirkėjo parašo.
2. Vartotojo duomenys tvarkomi, laikantis asmens duomenų apsaugos įstatymų ir kitų teisės aktų, nustatančių duomenų tvarkymą ir apsaugą. Asmens duomenys naudojami tik pirkimo-pardavimo sutarties vykdymo tikslais ir be asmens sutikimo nebus perduodami trečiosioms šalims.
3. Prieigą prie asmens duomenų turi tik „Cintapunto“ administratorius.
4. Registruotas pirkėjas turi teisę peržiūrėti ir redaguoti asmeninės paskyros informaciją. Pateikus užklausą puslapio administratoriui, vartotojo paskyra gali būti panaikinta.
5. Visi vartotojo duomenys naudojami užsakymo vykdymo ir rinkodaros tikslais, norint geriau suprasti kliento poreikius ir pritaikyti jam labiausiai tinkantį pasiūlymą. Surinkti duomenys saugomi ir nėra perduodami jokioms trečiosioms šalims. Duomenų saugojimas ir apdorojimas vyksta remiantis duomenų apsaugos teisės aktų reikalavimais, įskaitant BDAR.
Norėdamas panaikinti „Cintapunto“ paskyrą, vartotojas turi kreiptis į mus el. paštu. Po paskyros panaikinimo visi vartotojo asmens duomenys ištrinami.
III. UŽSAKYMO PATEIKIMO IR VYKDYMO TVARKA
1.Pagrindinė sėkmingo užsakymo atlikimo sąlyga – teisingas visų duomenų užpildymas: adresas, telefono numeris, el. pašto adresas.
2. Vartotojo pateiktas telefono numeris ir/arba el. paštas gali būti naudojami užsakymo patvirtinimui.
3. Užsakymai su klaidingais kontaktiniais duomenimis nebus nagrinėjami.
4. Yra keli užsakymo pateikimo būdai: užsakymo formos pildymas internetinės parduotuvės tinklalapyje arba el. paštu.
5. Užsakymų priėmimas vyksta visą parą ir visus metus. Šventinėmis ir savaitgalio dienomis gauti užsakymai bus apdorojami ateinančią darbo dieną.
6. Užsakymai, pateikti ir apmokėti kortele iki 13 val., bus apdorojami tą pačią dieną ir pristatomi ateinančią darbo dieną. Išskyrus atvejus, kai produkto aprašyme nurodytos kitos gaminimo ir pristatymo sąlygos.
7. Pasirinkus mokėjimo būdą „Banko pavedimu“, užsakymas pradėdamas vykdyti tik gavus apmokėjimą. Jei lėšos gaunamos po 13 val., užsakymas apdorojamas ir vykdomas kitą darbo dieną. Išskyrus atvejus, kai produkto aprašyme nurodytos kitos gaminimo ir pristatymo sąlygos.
8. Pasirinkus apmokėjimą „Prekės atsiėmimo metu“, užsakymai pateikti iki 13 val., bus apdorojami tą pačią dieną ir pristatomi ateinančią darbo dieną. Išskyrus atvejus, kai produkto aprašyme nurodytos kitos gaminimo ir pristatymo sąlygos.
9. Šeštadienį užsakymų atlikti ir atsiimti negalima. Visi užsakymai vykdomi kitą darbo dieną.
10. Visos kainos nurodytos Lenkijos zlotais (be PVM). Prekės kaina, nurodyta užsakymo metu, gali keistis. „Cintapunto“ pasilieka teisę keisti prekės kainą, įtraukti naujų prekių pasiūlymus, keisti ir atšaukti reklamą, patalpintą internetinės „Cintapunto“ parduotuvės puslapyje. Prekių prieinamumas priklauso nuo prekės atsargų kiekio. Pirkėjui nedelsiant pranešama apie prekių stoką, lygiai kaip ir apie užsakymo vykdymo bei pristatymo terminus.
11. Internetinė parduotuvė „Cintapunto“ atleidžiama nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės (pvz. pažeidus „Bendrąsias taisykles“) arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
Apibrėžimas:
Nuo Pardavėjo nepriklausančios aplinkybės laikomos tokios aplinkybės, kurių neįmanoma numatyti ar išvengti, pavyzdžiui: pandemijos, stichinės nelaimės, karas, valstybės ar vietinės valdžios veiksmai.
IV. PROJEKTO DIZAINO MAKETAS
Grafinis projektas arba dizaino maketas – Kliento parengtas projektas kartu su techninėmis pastabomis. Dizaino maketas su pastabomis turi būti prisegtas (pasirinktis „Įkelti failą“) prie užsakymo arba atsiųstas el. paštu kartu su užsakymu. Neturintiems dizaino, iš „Cintapunto“ gausite jį dovanų. Užsakymo atšaukimo atveju, už „Cintapunto“ sukurtą dizainą, atliekamas 30€ mokestis.
V. PRISTATYMAS IR APMOKĖJIMAS
1. Užsakytas prekes pristato kurjeris. Prekes taip pat galite atsiimti patys RAB „Cintapunto“ biure: UL. GRZYBOWSKA 87, 00-844, Varšuva arba kitoje atsiėmimo vietoje.
2. Pristatymo išlaidas apmoka Užsakovas. Kai kuriais atvejais pristatymo išlaidas apmoka internetinė parduotuvė „Cintapunto“.
3. Jeigu prekė nepristatyta/neatsiimta, ji grąžinama Pardavėjui. Tokiu atveju visas siuntimo ir grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. Apie nepristatytą prekę ir išlaidas „Cintapunto“ Pirkėją informuoja el. paštu. Pirkėjas įsipareigoja per 7 d.d. atlikti pavedimą į Pardavėjo banko sąskaitą už patirtas siuntimo išlaidas. Negavus apmokėjimo per nustatytą terminą, Pirkėjas laikomas įsiskolinusiu ir neapmokėta suma yra išieškoma (tokiu atveju visas išieškojimo išlaidas apmoka Pirkėjas).
4. Pasirinkus apmokėjimą „Prekės atsiėmimo metu“, prekės išsiunčiamos per 2 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.
5. Mokant banko pavedimu, prekes išsiųsime per 2 d.d. po to, kai prekė bus pagaminta.
6. Siuntos gavimo terminas = užsakymo vykdymo trukmė + pristatymo laikas.
Mokant „Banko pavedimu“, nurodytas pristatymo laikas priklauso nuo lėšų pervedimo laiko.
Kurjerių pristatomos siuntos įprastai pristatomos jau kitą darbo dieną nuo laiko, kai siunta palieka sandėlį.
7. „Cintapunto“ neatsako už siuntų vėlavimą, kuris vyksta dėl kurjerių ir pašto kaltės arba priežasčių susijusių su muitinės darbu.
8. Į užsakymo vykdymo laiką neįskaičiuojamas muitinės formalumų vykdymo laikas, kuris nepriklauso nuo „Cintapunto“.
9. Kol bus išrašyta PVM sąskaita faktūrą arba kvitas, Klientas gali atlikti užsakymo pakeitimus.
10. Klientas turi teisę atšaukti užsakymą iki užsakymo vykdymo pradžios.
11. Už užsakymus galima atsiskaityti šiais būdais:
11.1. Banko kortele arba pavedimu per sistemą PAYU. Mokėjimai atliekami banko kortelėmis – momentiniai mokėjimai. Jų privalumas – greitis, saugumas ir patogumas. Mokėjimą atliksite vos kelių mygtukų paspaudimu ir Gavėjas akimirksniu gaus pranešimą apie apmokėtą prekę;
11.2. Apmokėjimas grynaisiais pinigais prekės atsiėmimo metu (per kurjerį arba mūsų biure);
11.3. Mokėjimas banko pavedimu;
11.4. Pristatymo būdas pasirenkamas pateikiant užsakymą.
VI. ATSAKOMYBĖ IR NUOSTOLIŲ ATLYGINIMAS
1. „Cintapunto“ neprisiima atsakomybės už trečiųjų šalių neatliktą arba netinkamai atliktą darbą.
2. Užsakovas įsipareigoja atlyginti finansinius nuostolius, kuriuos patyrė „Cintapunto“ už dėl užsakovo kaltės neįvykdytą užsakymą (nepaisant kitų nurodytų sąlygų).
3. Internetinė parduotuvė „Cintapunto“ (toliau – „Cintapunto“) neprisiima atsakomybės už Užsakovo patirtus nuostolius, neįvykdžius ar netinkami įvykdžius užsakymą.
4. „Cintapunto“ neprisiima atsakomybės už užsakymų vėlavimą, kai užsakymas neįvykdomas arba įvykdomas netinkamai dėl trečiųjų šalių kaltės.
5. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti teisingus užsakymo duomenis. Cintapunto“ neprisiima atsakomybės dėl klaidingai nurodytų duomenų.
6. „Cintapunto“ neprisiima atsakomybės už siunčiamos bylos dokumentą, dizaino turinį bei galimai įsivėlusias klaidas.
7. Pirkėjas įsipareigoja patikrinti siunčiamo dizaino turinį bei bylos dokumentą.
8. „Cintapunto“ neprisiima atsakomybės už spalvų skirtumus, kurie atsirado dėl kitų papildomų nei CMYK paletėje nurodytų spalvų naudojimo (pvz, Pantone, HKS ir t.t.).
VII. SKUNDAI
1. Pirkėjas turi teisę pateikti skundą, jeigu gauta prekė buvo pažeista ar turėjo defektų, kurie nebuvo matomi perkant prekę. Pirkėjas gali tai padaryti ne vėliau nei per 14 darbo dienų nuo siuntos gavimo.
2. Pateikdamas skundą, Pirkėjas privalo teisingai užpildyti skundo formą ir pateikti žemiau nurodytą informaciją:
- Skundo datą;
- Skundžiančio asmens duomenis (įmonės pavadinimas ir adresas, el. paštas, telefono numeris, nurodytas pristatymo adresas);
- Prekės pirkimo datą ir PVM sąskaitos faktūros numerį;
- Nekokybišką prekę (pavadinimas, kiekis);
- Defekto bei jo priežasties aprašymą.
3. Užpildytą skundo formą ir nekokybišką prekę privalote išsiųsti šiuo adresu: Cinta Punto Sp. z o.o. ul. Kwiatkowskiego 6A, 03-984 Varšuva.
4. Skundas nagrinėjimas kuo greičiau ir ne vėliau negu per 14 darbo dienų nuo jo gavimo. Terminas kinta priklausomai nuo gauto skundo ir jo aplinkybių sudėtingumo.
5. Apie peržiūrėtą skundą Pirkėją informuosime laišku, jo nurodytu adresu.
Jeigu išnagrinėto skundo sprendimas palankus Pirkėjui, jam atlyginami patirti turtiniai nuostoliai už nekokybišką įsigytą prekę (pagal pateiktus reikalavimus). Pardavėjas turi teisę derėtis dėl skunde nurodytos sumos. Tuo atveju, kai atsakymas neigiamas (Pirkėjo skunadas nepatenkinamas), Pirkėjas privalo padengti išlaidas, susijusias su pakartotinu užsakymo siuntimu. Skundai išsprendžiami, grąžinant visą mokėtiną sumą, jos dalį arba suteikiant nuolaidą. Grąžinant prekę (kurio defektas nebuvo pripažintas), Pardavėjui grąžinamos visos arba dalis nurodytų išlaidų.
6. Prekę įteikus pristatančiam kurjeriui, Pardavėjas tampa nebeatsakingas už pristatomą prekę. Visa atsakomybė už pristatomas prekes tenka pirkėjui (taip pat jas pažeidus ar pametus pristatymo metu). Gavus prekę, Pirkėjas pasirašo prekės pristatymo kvitą bei privalo patikrinti siuntą pristatymo metu (įvertinti prekės pakuotę bei turinį). Nustačius, jog pristatymo metu prekė buvo pažeista ar sugadinta, Pirkėjas privalo atlikti visus privalomus veiksmus pristatančios įmonės atsakomybei nustatyti. Skundas nagrinėjamas, kai pateikta žalos atlyginimo forma užpildoma kurjerio akivaizdoje. Pirkėjas nurodo: pristatymo datą, pristatytos pakuotės faktinės būklės aprašymą, o taip pat pakuotės išorę bei turinį. Prie pateikiamo skundo privaloma prisegti pažeistos pakuotės ir prekės nuotraukas. Visus aukščiau išvardintus dokumentus Pirkėjas siunčia kurjerių tarnybai. Pardavėjas pasilieka teisę priimti sprendimą (dėl gauto skundo), atsižvelgdamas į kurjerių tarnybos atsakymą.
7. Išsiųstą dizainą ir nuotraukas galite koreguoti arba ištrinti per 1 valandą apie tai būtinai pranešus el. paštu arba telefonu. Atspausdinus užsakymą, nebegalite atlikti jokių pakeitimų, sustabdyti spausdinimo ar siuntimo proceso.
8. Apmokėta užsakymo suma grąžinama tik nepradėjus spausdinimo proceso. Atspausdinus ir pristačius užsakymą pinigų grąžinimas neįmanomas.
9. Pirkėjas turi teisę apskųsti sprendimą dėl nagrinėto skundo, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.